شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

پارچه فایبرگلاس


پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس
Fiberglass cloth

 

کاربردهای متنوعی برای پارچه های صنعتی وجود دارد . بویژه هنگامی که وزن ،  قدرت ، و دوام از اهمیت زیادی برخوردار باشند.  یک راه حل مشترک برای برطرف کردن این نیازها ، استفاده از پارچه فایبرگلاس (پشم شیشه ای) است. پارچه فایبر گلاس یک بافت قوی و با دوام است که به طور عمده برای کاربردهای صنعتی غیر از لباس مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه ویژگی های منحصر به فردش آن را برای بسیاری از کاربردهای صنعتی ایده آل می کند ، از جمله برای فضای داخلی بوردهای مدار و تسمه نقاله ها.

فایبرگلاس
Fiberglass cloth

بافت پارچه فایبر گلاس پیکربندی های مختلفی دارد از جمله الگوهای چهار بافت عمومی، به نام "ساده، لنو، ساتن، و سبد". که در رول هایی با طول متغیر از ۱۵۰ فوت (۴۵ متر) تا ۹۰۰۰ فوت (۲۷۴۰ متر)، و در عرض های مختلف به فروش می رسد. همچنین انتخاب های گسترده ای از خواص کنترل شده را بسته به نوع صنعتی که در آن استفاده خواهد شد ارائه می کند.





پارچه های فایبرگلاس از این صفحه آورده شده اند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی