شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

پارچه سرامیک چیست؟

برای گرفتن اطلاعات بیشتر راجع پارچه سرامیک :

مشخصات تماس

  • آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6
  •  
    تلفن : 02188320560 
    فکس : 02188823937
    ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

 

فروش پارچه های سرامیک بدین هدف صورت می پذیرد که در دماهای هزار دویست و شصت درجه سانتیگراد و حتی هزار و چهارصد و سی درجه سانتیگراد ( و یا دو هزار صد و شصت درجه فارنهایت ) همچنان کارکردشان را به شکل حرفه ای حفظ کنند و البته در دماهای بیشتر هم بسته به نوع کاربرد ، می توانند قابل تغییر باشند.

زمانی که در کوره های صنعتی استفاده می شوند ، می توانند نقش عایق حرارتی را ایفا کنند تا مناطقی با دماهای متفاوت را از هم جدا کرده و یا از پرت شدن ذرات با حرارت بالا جلوگیری کنند.

پارچه های سرامیکی برای آن طراحی شده اند که در سخت ترین شرابط گرمایی ، فیزیکی ، الکتریکی عملکرد خوبشان را حفظ کنند. الیاف بافته شده ی سرامیکی ، نسبت به مقاومت حرارتی از رقبایش سر تر است. ( همانند آرامید ها ، کربن ها ، شیشه ها و کوارتز ها ).

منبع اصلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی