شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

پارچه های سیلیکونی ویژگی های بسیار متنوعی را به عرصه ی طراحی مد اضافه کرده است. برای مثال نرمی ، کاهش چروک خوردن و همینطور برطرف شدن سریع آنها ، مقاومت در برابر پاره شدن و استقامت در برابر سایش و مناسب برای نگهداری در انبار ها برخی از این ویژگی ها می باشند. پارچه سیلیکون می تاند قدرت جذب آب و دفع آب را کم و زیاد کند.


سیلیکون صنعت نساجی را متحول ساخته است. با جا افتادن تکنولوژی های مرتبط با سیلیکون ، تولیدکننده های سراسر دنیا می توانند پارچه ها، لباس ها و لوازم ورزشی را بسازند که از بسیاری جهات مناسب سبک زندگی و فعالیت های انسان امروزه است . آنها همچنین مناسب برای استفاده در شرایط سخت صنعتی نیز می باشند. سیلیکون باعث شد که تولیدکنندگان خودرو تولیدکنندگان کیسه های هوا در ماشین ها ، سبک طراحی و ساختار تولیدشان را عوض کنند.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر راجع  پارچه سیلیکون  ، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید یا به آدرس اینترنتی ما مراجعه کنید:

مشخصات تماس

  • آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6
  •  
    تلفن : 02188320560 
    فکس : 02188823937
    ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی