شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

ورق میکا خشک

ورق میکا خشک

ورق  میکا خشک ، مبتنی بر مسکویت یا کاغذ میکا فلوگوپیت پیوند خورده با رزین سیلیکون است که مقاومت حرارتی با کیفیتی دارند. چندین لایه از کاغذ میکای اشباع شده رزین تحت فشار و حرارت بالا قرار می گیرند تا ورق های میکای سخت را شکل دهند. محصول به طور کامل دارای خواص الکتریکی و حرارتی مکانیکی مطلوبی است. می تواند به شکل ها و اندازه های مختلفی برش داده شود. این ورق ها می توانند در برابر درجه حرارت های مختلف تا ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت کنند.

Gigid Micasheet

Gigid Micasheet

  ورق میکا خشک  یا (Gigid Mica sheet) در ۲ نوع Phlogopite ,Muscovite تولید می گردد.  از جمله خواص ورق میکا خشک می توان به مورد زیر اشاره کرده:

مشخصات فیزیکی:  در مقایسه با ورق میکا نرم میکا شفاف و تخت است به راحتی به لایه های نازک تقسیم می شود، و معمولا در قالب ورق های نازک، بی رنگ، انعطاف پذیر و تراکم ناپذیر است.

Mica sheets dry

Mica sheets dry

خواص شیمیایی: میکا یک سیلیکات آبدار پیچیده از جنس آلومینیوم، حاوی پتاسیم، منیزیم، آهن، فلوئور سدیم و / یا لیتیوم است و همچنین چند عنصر دیگر است. آن با ثبات است و به طور کامل از کنش آب، اسیدها (به جز سولفوریک و هیدروفلوئوریک) مواد قلیایی، حلال معمولی، روغن و اتمسفر تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

Gigid Micasheet

Gigid Micasheet

خواص الکتریکی: میکا دارای ترکیب منحصر به فردی از قدرت بزرگ دی الکتریک، ثابت دی الکتریک یکنواخت و ثبات خازن، هدر دهی کم توان (فاکتور Q بالا)، مقاومت الکتریکی بالا و ضریب دمای پایین و ظرفیت خازنی است. مقاومت آن نسبت به تخلیه قوس و کرونا بدون آسیب دائمی برجسته است و زمانی که در معرض تابش الکترونیکی تا ۱۰۱۸ NVT قرار می گیرد هیچ تاثیری نمی پذیرد. در نتیجه نگهدارنده ماده دی الکتریک AC است حتی زمانی که در معرض اکسید شدن تخلیه های الکتریکی چه در سطح و چه در فضاهای گاز داخلی قرار می گیرد.

Mica sheets dry

Mica sheets dry

– مقاومت حرارتی۵۰۰-۵۵۰ درجه سانتی گراد در خصوص نوع   muscovite و ۸۰۰-۷۵۰ درجه  سانتی گراد در خصوص نوع Phlogopite

– ضریب دی الکتریک ۲۰KV/mm<

– ضریب جذب آب  %۱>

    ورق میکای خشک در ابعاد زیر قابل دسترسی است:

ضخامت( Thickness) -۰٫۲-۲۰mm

 ابعاد:  ۲۰۰۰*۱۰۰۰-  ۱۰۰۰*۶۰۰ میلی متر

       همچنین قابل ذکر است ورق میکا خشک در ابعاد خاص در صورت سفارش نیز قابل تامین می باشد.

منبع سایت شرکت نسوزگستران فیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی