شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

ورق میکا طلایی

ورق میکا طلایی

ورق میکای طلایی نرم یک ماده درزگیرنده نسوز است، که توسط ماده میکای انتخابی مخلوط با چسب مناسب پس از فشرده و پخته شدن ساخته شده است، دارای استحکام مکانیکی مطلوب و مقاومت در برابر حرارت است. می تواند به واشرهای مختلف برش داده شود، همچنین به عنوان پرکننده برای واشرهای مارپیچی استفاده شود.  ورق میکای طلایی در صورت نیاز، می تواند با فلز پوششی تقویت شود. ثابت شده است که بدون شک بهترین و قابل اطمینان ترین ویژگی های یک درزگیرنده دائم، حداقل بار فشار، خود تنظیمی برای شکاف های بزرگ، بدون سایش یا چسبندگی به پیچ ها، و پرکننده شکاف در اتصالات سرامیک / فولادی با گسترش غیر یکنواخت هستند .

بسیاری از مواد معدنی براق و درخشان در رودخانه ها و و دامنه کوه های کلرادو وجو دارد که می تواند به راحتی با طلا اشتباه گرفته شود. طلای واقعی دارای خواص متمایزی است که به ما کمک خواهد کرد که آن را شناسایی کنیم. طلا و مس تنها فلزاتی هستند که نه سفید، نه خاکستری و نه سیاه و سفید هستند. طلا غیر مغناطیسی و بسیار نرم و قابل انعطاف است. طلا در برابر واکنش اکسایش بسیار مقاوم است. طیف رنگ آن از زرد طلایی تا سایه های پرتقالی و کمی مایل به رنگ صورتی است. طلا دارای شکل کریستالی یا مکعبی خاصی نیست و معمولا بدون برش است بر خلاف آنچه اکثر مردم تلقی می کنند. طلا بسیار نرم و چکش خوار است، آن خراش می خورد، دندانه ای می شود خم می خورد اما شکاف بر نمی دارد، خرد نمی شود و یا پوسته پوسته نمی شود. شما همچنین می توانید یک تست streak بر روی یک تکه از ظروف غذاخوری پرسلن بدون لعاب و یا یک بشقاب streak سنتی انجام دهید. قطعه مشکوک به طلا را در چنین ظرفی مالش دهید و اگر شما تا پایان تست نوار زرد رنگی مشاهده کنید، شما طلا پیدا کرده اید!

همه ی بلورها دارای شکل کریستالی مکعبی خاصی می باشند. رنگ آنها می تواند شبیه به طلا باشد اما در زیر نور خورشید یا سایه روشن متفاوت خواهد شد، در حالی که طلا درخشش تقریبا یکسانی تحت شرایط نوری مختلف دارد و رنگ و یا سایه آن تغییر نمی کند. بلورها اغلب دارای یک ساختار مکعبی هستند و سطوح های متمایزی از خود نشان می دهند. بلورها چکش خوار نیستند و شکاف بر می دارند و هنگامی که با شئی برخورد می کنند خرد و شکافته می شوند.

میکا و بیوتیت طلاهای قلابی دیگری هستند که اغلب ما را به اشتباه می اندازند. سه مورد از متداول ترین میکاهای معدنی عبارت هستند از: مسکویت، بیوتیت و لپدولیت. گروه میکا در رنگ از طلایی، قهوه ای، نقره ای، سیاه و سفید تا سفید رنگ و نیمه شفاف متفاوت است. میکاها ورق های سیلیکاتی هستند و دارای ساختار لایه ای تقریبا کامل هستند به این معنی که شما به راحتی می توانید ورق ها را جدا کنید و و قطعه ها را تکه تکه کنید. میکا غیر چکش خوار بوده و شکاف می خورد و تحت فشار می شکند و یا خرد می شود. میکا تا حدودی شیشه ای مانند است و به شدت می درخشد و نور خورشید را انعکاس می دهد، اما کم نور است و رنگ آن در سایه تغییر می کند. میکا در مقایسه با طلا بسیار سبک است. سنگینی میکا ۱٫۶-۲٫۸ است در حالی که در طلا به ۱۵٫۵-۱۹٫۲۹ می رسد، به این معنی که میکا بسیار سبک تر از طلا است.در یک محیط رسوبی، میکا مانند پودر نازکی شبیه به ورق به زمین می چسبد که بسیار بازتابنده است و بر سطح بستر رودخانه انباشته می شود. در یک روز آفتابی این تکه های کوچک میکا در شن و ماسه روشنایی ضعیفی از خود بروز می دهند و ظاهر براقی مانند طلا پیدا می کنند، که اغلب اوقات منجر به این می شود که یک اکتشاف کننده طلا با مفروضات غلط در ذهن خود به اشتباه افتد. اگر مواد معدنی در درخشندگی و اندازه یکنواخت باشند و در سطح مواد بستر رودخانه پیدا شوند به احتمال بسیار زیاد یک ماده معدنی از گروه میکا هستند و نه طلا.

منبع سایت شرکت نسوزگستران فیدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی