شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت نسوز گستران فیدار

وبلاگ شرکت نسوز گستران فیدار در ارایه توضیحات محصولات شرکت تلاش خواهد کرد تا مفید واقغ شود

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد.

  • ۰
  • ۰

میکا چیست؟

میکا چیست؟

میکا نمونه ای از ورقه های معدنی سیلیکات است که در زمینه های وسیع و گسترده ای کاربرد دارد . به عنوان پایه اصلی در ساخت شیشه ی پنجره ها و به طور کلی شیشه هایی که مقاومت زیادی نسبت به تغییرات دما دارند ، استفاده می شود . همچنین میکا در ساخت ابزار و آلات برقی نقش حیاتی داشته و دارد . در زمان های قدیم به عنوان ماده ای بسیار کم یاب تلقی می شده و با کشف کوه های عظیم میکا در آفریقا و جنوب آمریکا در قرن ۱۹ ، قیمت آن کاهش پیدا کرده است .

نام معدنی آن گفته شده که از لغت لاتین micare  مشتق شده که به دلیل ظاهر درخشانش بوده است . میکا در میان مواد معدنی جز آن دسته ای است که درخشندگی و تابش اش را حفظ می کند و نور را مستقیم منعکس می کند . میکا در طبقه ی سیلیکات ها دسته بندی می شود . همچنین آن را در دسته ی مواد معدنی ای قرار می دهند که خواص مونوکلینیک ها را دارد مثل کریستال .

به این دلیل که میکا در انواع متفاوتی از سنگ ها یافت می شود ، قیمت آن نیست به قدیم بسیار ارزان تر شده است . با کشف ذخیره های عظیم  در سرتاسر دنیا فرآیند های استخراج این ماده ی معدنی شروع شد. در حال حاضر هند به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهایی که دارای مقدار زیادی مواد معنی است تلقی می شود . بعد از آن چین است که سردرمدار تولید میکا در جهان (برای اهداف) متفاوت است . کشورهایی تظیر کره جنوبی ، کانادا ، ایالات متحده هم تولیدات عظیمی دارند .

منبع سایت ngfco

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی